زمان بازی رئال مادرید و دورتموند در فینال لیگ قهرمانان اروپا - فصل ۲۰۲۴ نتیجه بازی برگشت بایرن و رئال مادرید در لیگ قهرمانان+ ویدیو گل‌ها| صعود آقای آنجلوتی به فینال ویدیو خلاصه بازی برگشت بایرن مونیخ و رئال مادرید در‌ لیگ قهرمانان ویدیو گل دوم رئال مادرید به بایرن توسط خوسلو (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدیو گل اول رئال مادرید به بایرن توسط خوسلو (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدیو گل اول بایرن مونیخ به رئال توسط دیویس (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) برگزاری یک مجمع تک کاندیدای دیگر در هیات‌های ورزشی خراسان رضوی | رئیس هیات شمشیربازی استان انتخاب شد پخش زنده بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین افتخار آفرینی کاراته کاران خراسانی در آسیای مرکزی بازگشت پورعلی گنجی به تمرینات پرسپولیس دلسوزی یک شمشیر باز برای جواد نکونام دفاع مدیر ورزشی اینتر از خرید طارمی پژمان جمشیدی در تیم پرسپولیس! نکونام در پی جذب آقایی‌پور تاریخ دقیق صدور مجوز حرفه‌ای استقلال و پرسپولیس مشخص شد نشست نکونام با مدیران جدید استقلال دیدار ملی‌پوشان فوتسال با مقام معظم رهبری | اهدای انگشتر رهبری به وحید شمسایی پرسپولیس برای وحدت مدارک پزشکی می‌دهد بازگشت دوباره فلیک به مونیخ؟ پیام مهم نکونام به بازیکنان استقلال| ذوب تمام شد!
سرخط خبرها

تیم آرامش مشهد قهرمان لیگ برتر فوتبال خراسان رضوی شد

  • کد خبر: ۲۰۴۴۰۰
  • ۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۳
تیم آرامش مشهد قهرمان لیگ برتر فوتبال خراسان رضوی شد
لیگ‌برتر فوتبال استان خراسان رضوی با قهرمانی تیم آرامش مشهد در ورزشگاه امام‌رضا(ع) به پایان رسید.

به گزارش شهرآرانیوز، فینال رقابت‌های لیگ‌برتر فوتبال استان خراسان‌رضوی دیروز به میزبانی ورزشگاه شیک شهر برگزار شد تا سرانجام پس از یک ماراتن طولانی فوتبالی، سرنوشت قهرمان این دوره از مسابقات مشخص شود؛ فینالی که تحت‌تأثیر حادثه تروریستی کرمان و شهادت شماری از هم‌وطنان بدون برگزاری اختتامیه و جشن برگزار شد و تیم آرامش مشهد توانست به قهرمانی برسد.

جام قهرمانی فوتبال لیگ‌برتر استان درحالی در دومین سال پیاپی به مشهدی‌ها رسید که پارسال تیم سفیدجامگان توانسته بود با غلبه بر یک تیم شهرستانی به قهرمانی برسد. این‌بار هم آرامش توانست از سد امید نیشابور بگذرد و جام را در مشهد نگه دارد. تیم فوتبال آرامش دیروز توانست با ارائه یک بازی برتر و با نتیجه ۳ بر ۱ از سد امید نیشابور بگذرد و حالا سهمیه فصل آینده از مرحله اول لیگ دسته‌سوم فوتبال کشور را در اختیار داشته باشد. تیم امید نیشابور، نایب‌قهرمان این مسابقات، هم فصل آینده می‌تواند به‌عنوان نماینده استان در رقابت‌های جام‌حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور به میدان برود.

فینال بی‌کیفیت
دیروز آرامش و امید نیشابور در ورزشگاه امام‌رضا (ع) فینال را برگزار کردند، اما این بازی به‌مراتب از فینال پارسال مسابقات بین تیم‌های سفیدجامگان و سپنتای تربت‌حیدریه سطح کیفی پایین‌تری داشت؛ دیداری که با قضاوت داور وسط سبزواری و دو کمکش از قوچان و مشهد برگزار شد و نکته جالب آن حضور امین زاهدی، کمک‌داور لیگ‌برتری فوتبال مشهد بود. زاهدی به‌عنوان کمک اول در این بازی قاضی سبزواری را کمک می‌کرد؛ موضوعی که موجب شده بود قضاوت خوبی از تیم داوری این بازی شاهد باشیم و اگر یکی‌دو اشتباه کمک‌داور دوم را نادیده بگیریم، درمجموع عملکرد تیم داوری این بازی با کیفیت‌تر از بازی بود.

آرامش، شایسته پیروزی در بازی بزرگ
تیم فوتبال آرامش مشهد در جریان لیگ‌برتر فوتبال استان توانسته بود از گروه نخست همراه با تیم امید نیشابور به نیمه‌نهایی برسد؛ دو تیمی که بر تیم‌های اول و دوم گروه دوم رقابت‌ها یعنی گاز سرخس و شریعت‌جوان فائق آمدند و خودشان را به فینال رساندند. لیگ‌برتر فوتبال استان امسال در دو گروه یازده‌تیمی پیگیری شد و در نیمه‌نهایی هم آرامش با یک گل شریعت جوان، دیگرتیم مشهدی، را از پیش رو برداشت و امید نیشابور با برتری ۲ بر ۰ مقابل گاز سرخس، امید‌های این تیم را برای رسیدن به فینال ناامید کرد. با این همه، در بازی فینال این تیم مشهد بود که توانست عملکرد بهتری داشته باشد. شاگردان جعفر خوش‌حال در همان نیمه اول دوبار دروازه حریف را گشودند تا ۲ بر ۰ برنده به رختکن بروند. در نیمه دوم هردو تیم یک‌بار موفق به گل‌زنی شدند تا درمجموع تیم مشهد با نتیجه ۳ بر ۱ برنده این جدال باشد. البته تیم نیشابور در نیمه دوم فشار بیشتری به روی دروازه میزبان مشهدی آورد، اما با مقاومت خوب سفیدپوشان روبه‌رو شد و راه به جایی نبرد.

ورزشگاه شیک به‌جای ورزشگاه پیر
تقابل آرامش و امید نیشابور ابتدا قرار بود به میزبانی ورزشگاه تختی، ورزشگاه پیر، اما تازه نونوارشده فوتبال مشهد برگزار شود، اما در فاصله ۲۴ ساعت به این بازی، مسئولان برگزاری خبر دادند که بازی در ورزشگاه امام‌رضا (ع) برگزار خواهد شد. شنیده‌ها حاکی از آن است که دلیل این مسئله واگذارنشدن زمین چمن ورزشگاه تختی از سوی اداره‌کل ورزش‌وجوانان به هیئت‌فوتبال استان بوده است.

حتی برخی منابع می‌گویند اداره‌کل از هیئت‌فوتبال خواسته است که در ازای اجازه برگزاری این بازی، زمین را برای همیشه به این اداره واگذار کنند! اداره‌کل ورزش‌وجوانان استان خراسان‌رضوی چندی پیش چمن مصنوعی ورزشگاه تختی مشهد را تعویض کرد و این پروژه دو ماه به طول انجامید و حالا یکی‌دو هفته‌ای است که زمین آماده شده است، اما مسئولان ورزش استان حاضر نیستند آن را به هیئت‌فوتبال واگذار کنند! دلیل این موضوع مشخص نیست و احتمالا باید منتظر تعیین‌تکلیف انتخابات هیئت‌فوتبال ماند.

حرف‌های تلخ هواداری روی سکو‌ها
نبرد دو تیم لیگ استان حتی اگر در فینال و در ورزشگاه امام‌رضا (ع) هم باشد، باز برای هواداران فوتبال‌دوست مشهدی چندان جذاب نیست؛ به‌شکلی که حاضران در ورزشگاه روی سکو‌ها حرف‌های ناامیدکننده‌ای می‌زدند. یکی از طرف‌داران جوان که همراه رفیقش به ورزشگاه آمده بود، در مکالمه‌ای با سکونشین بغل‌دستی می‌گفت: «می‌بینی تو رو خدا؟! یه زمانی برای بازیای ابومسلم و پیام به ورزشگاه می‌اومدیم و حالا باید بازی ضعیف دو تیم لیگ استان رو تماشا کنیم!» دیگری افسوسی می‌خورد و اضافه می‌کند: «چارتا پاس به هم نمی‌تونن بدن! این آخر و عاقبت فوتبال ما شده.» حرف‌های درگوشی هواداران روی سکو‌های ورزشگاه به یکدیگر حکایت از داغی دارد که از نابودی فوتبال شهر به دلشان مانده است و در حاشیه فینال لیگ‌برتر فوتبال استان گوش‌به‌گوش و دهان‌به‌دهان می‌چرخد.

قهرمانی بدون جام!
دوره قبلی رقابت‌های لیگ‌برتر فوتبال استان با برگزاری یک مراسم اختتامیه شیک در فینال همراه بود؛ جایی که سفیدجامگان پس از فتح جام روی استیج رفت و جام را در میان نورافشانی و مراسمی شیک بالای سر برد، اما امسال این اتفاق برای سفیدپوشان آرامش خوش‌حال رخ نداد. البته دلیل برگزارنشدن مراسم اختتامیه و جشن، حادثه تروریستی کرمان بود که بنا بر اعلام هیئت‌فوتبال استان به همین سبب مراسم اختتامیه برگزار نشد؛ حادثه‌ای که در آن شماری از هم‌وطنانمان به شهادت رسیدند و به احترام آن‌ها فینال لیگ‌برتر فوتبال استان هم بدون جشن و پایکوبی برگزار شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->